сряда, 16 септември 2009 г.

За мен, 0.2

Тъй като аудиторията на този блог е тясна и точно измерима, фокусът на това кратко жизнеописание - представяне ще бъде върху образованието и работата в полето маркетинг и реклама, които съм свършил до момента.

Първата ми магистърска степен е по българска филология от Софийски университет "Св. Климент Охридски". Следват я две години преподавателска работа (като учител по литература), четири като репортер в Дарик радио и още четири във в. Капитал. След като спечелих журналистическа награда Паница през 2004-та за репортажа "Пожари и апаши" записах задочна магистратура в Икономически университет Варна по Корпоративен и приложен маркетинг. В момента съм редовен докторант към същата катедра, а темата на доктората ми е "Ефективност на маркетинговите инвестици при производството и реализацията на био продукти в България".

След осем години работа в медиите започнах като стоковед в Черноморска технологична компания - газоразпределително дружество с лицензи за регионите Мизия и Добруджа и дъщерна фирма на италианския енергиен холдинг АМГА. Година по- късно станах специалист по връзки с обществеността, а след още една година - Директор комуникации, което освен връзки с медиите и реклама, включваше проектиране и изпълнение на маркетинговата стратегия на фирмата по привличане на битови потребители.

През 2006-та регистрирах собствена фирма, която стана изключителен представител на Миникардс за България. Изградихме този информационен канал на територията на Варна и София.

От 2000-та година паралелно с всичко останало работя като копирайтър на свободна практика, като съм правил кампании за Офис 1 Суперстор, Хенди, Екопак и няколко други големи компании. За цялото това време съм написал сценарии на около стотина ТВ и радио спота, както и куп други проекти за печатна реклама.

Сценарист съм на първия български 3Д анимационен филм "Лятото на Гъбелко". До момента са излезли 10 серии по поръчка на БНТ, което си прави около един част комерсиална анимация. Поддържам един сайт и още два блога (не слагам линк, защото ги има в профила ми тук).

Женен съм, имам едно дете и освен семейството си, обичам класическата музика, северния джаз, гмуркането и свиренето на китара. И писането, естествено.


1 коментар:

  1. Както от инженерите, така и от филолозите - качествените! - става всичко:) Поздравления за жит. избори дотук, пожелавам здраве,любов и късмет, другото и сам го можете, радвам се, че попаднах на блога Ви. Моят е-подарък за бащата филолог http://www.prolitera.net/creation/?p=306 и още 11:)Мнението Ви, ако изберете да споделите, ще бъде много ценно!
    Кръстина Манолова http://www.prolitera.net/home/

    ОтговорИзтриване