понеделник, 28 септември 2009 г.

Седмична читанка

Седмичният ни обзор започва с два текста, публикувани в сайта на Капитал, които попадат в новия брой на изданието. За да ги прочетете, е необходима регистрация, но времето, което отнема, е супер малко, а стъпките - прости. От там нататък ще можете да четете целия архив на вестника, както и на Дневник и останалите издания на Икономедиа.

Първият текст е интервю на Зорница Стоилова с Пол Холмс - човек, който има какво да каже за връзките с обществеността и което би ви помогнало да си изчистите разликите между дейностите в маркетинговия отдел и ПР отдела на една корпорация (говорихме за тях по време на първото ни упражнение).

Втория текст е от същия автор и е за интегрираните маркетингови кампании. Може да ви хрумнат някой идеи, докато подготвяте презентациите си и по- конкретно казусът със съществуваща фирма (от гледна точка на комуникационен микс/ефективност на комуникациите).

Бих искал да ви препоръчам и един чудесен обзор на Тодор Христов от Нова Визия за презентацията на Филип Котлър в България, която пък, сигурен съм, ще ви помогне още по- добре да организирате вашите собствени презентации, както и да подреди хаотичните (засега) представи за задачите, целите и инструментите на маркетинга.

Няма коментари:

Публикуване на коментар