понеделник, 31 май 2010 г.

Гранд МОЛ Варна

или няколко аргумента против мекото отваряне

В любовта, обикновено, от особено значение е първото впечатление - това, което усетиш при първата среща се оказва определящо във взаимоотношенията ти с човека, когото си видял. Със сигурност по същия начин се изграждат взаимоотношенията с търговските марки. Каквото усетиш първия път се превръща в трайно отношение, което трудно може да бъде преобърнато.

Признавам, че за първи път виждам във Варна толкова грамотно направена комуникационна кампания чрез външна реклама. Останалите медийни канали не съм ги следил и затова няма да говоря за тях. Хубавото беше, че всеки един билборд даваше нова и различна информация за предстоящото откриване на Гранд МОЛ Варна - колко паркоместа, колко нови марки, колко киносалона и т.н.

За огромно съжаление първото впечатление беше ужасно - празни витрини, магазини за дрехи и обувки, в които със сигурност не можеш да откриеш номерата, които търсиш. И всичко това напук на чудесната органиция по посрещане на посетителите. И под всичко това един ужасяващ Карфур, който "закотвя" таргетираните посетители в една ясно определена категория ("наемател котва"). И какво от това, че само след месец ще открият още толкова магазина вътре, ако може да се вярва на брошурите. Все едно да отидеш на сватба, оркестърът да е там и да ти кажат, че ще видиш булката след около месец. Ако изобщо дойде (а ти да си в ролята на младоженеца).

Според мен това откриване си е чиста загуба на инерция.

Няма коментари:

Публикуване на коментар