вторник, 27 юли 2010 г.

На кого му пука за моя бизнес?

От известно време насам си мисля за усилията, които хората полагат, за да стартират собствен бизнес и момента, в който (очевидно) им писва от този бизнес и престават да полагат усилия, за да го поддържат. Или поне да се опитват винаги да дават най- доброто от себе си.

Първата снимка е от един ограден не помня откога съборен терен в центъра на града. В момента е обрасъл с високи колкото среден на ръст човек плевели, а оградата е брандирана със стикери с името на строителния предприемач, които с гордост съобщават, че това е поредния му обект. В съседство има още един терен в същото състояние, на съсщия предприемач, брандиран по същия начин. И като знаем, че сега е годината на купувача на недвижими имоти, както и това колко важно е доверието в този бранш, очевидно в случая става въпрос за виртуозен демаркетинг.

Втората снимка (долу) е на табела, която насочва пешеходците (!) от оживена търговска улица с магазини за нискокачествени обувки към вътрешна улица на квартала. Там се намира рекламна агенция, която обещава да ви направи ако не лидер, то поне да комуникира продуктите и услугите ви по най- добрия начин с вашите клиенти. Чудесно, без да броим доколко човек, тръгнал за подобни обувки, би се впечатлил от такова неустоимо предложение. Сигурно за това, след като веднъж са поставили указателната табела, от агенцията не се тревожат, че е обрасла с бурени.


Няма коментари:

Публикуване на коментар