В. Дневник публикува едно изследване на ПрайсуотърхаусКупърс България за ефективността на човешките ресурси и кризата, съотнесено към картинката в България за първите осем месеца на тази година. Полезно би било, особено от гледна точка на опита ви да предвидите начина на мислене на бъдещите си работодатели и справяне с умението да туширате леко склонността на всеки да надценява приноса, който има за дадена компания. Защото кризата няма да е вечна, нали :). А-пропо, в същия брой на вестника е цитирана и Кристалина Георгиева (за тези, които не знаят коя е тя, в пред последния си брой списание Мениджър пуска пространно интервю с нея; списанието го има в Библиотеката на Университета, в читалнята), която говори оптимистично за сигналите за излизане от кризата. А тук има кратко видео от RE:TV, посветено на годишната среща на правителството с бизнеса.
В Капитал се натъкнах на втори общовойскови текст (виж обяснението в предишната читанка за това какво е общовойскови), този път за low cost компаниите. Пускам го, тъй като в част от упражненията говорихме малко за този бизнес модел. Обърнете внимание на финала на статията.
И понеже кризата, упс, Кризата, вече е навсякъде, ето очакванията на ЕК за 2010 г. , цитирани от Инвестор.бг. Не е кой знае колко оптимистично, но все пак е по- добре от нищо, нали?
А за всички екипи, които решиха казусите им да бъдат свързани с био продукти, ето една презентация на Любо от Горичка, с която представи идеите си за зелен маркетинг по време на Green Innovation Forum от края на миналата седмица. А ако това ви се струва интересно, ето още малко по темата - отново от блога на Горичка, този път първа глава от "Да раздвижим нещата...".
Ми това е засега, да раздвижим нещата :)
ПС - И ето нещо любопитно, отново свързано с последната връзка тук.
Няма коментари:
Публикуване на коментар