петък, 9 октомври 2009 г.

Седмична читанка 2

Ето едно доста смислено интервю с Николай Неделчев, управител на Publicis MARK за списание Sign Cafe, специализирано месечно издание за маркетинг и реклама, което се списва добре, но през тази година издателите му нещо се пооляха с отношението полезна информация/цена, поне според мен.

Тук може да прочетете един кратък обзор на случилото се по време на Webit от Калина Калчева. За изложението можете да прочете също така и тук, тук и тук, където Дневник публикува няколко кратки текста в движение.

Ето и един интересен казус за начините, по които могат да се комуникират цигарите, разказан от Зорница Стоилова, отново в Капитал. По - интересни, обаче, са коментарите под статията, особено с оглед на предстоящите ни занимания през идващата седмица, свързани с потребителското поведение.


Няма коментари:

Публикуване на коментар