петък, 9 октомври 2009 г.

Четвъртото упражнение

или за потребителското поведение

Можете да започнете от всякъде, но Блогът на Българска национална асоциация на потребителите е едно добро начало за влизане в суровата реалност на тази тема. Както вече коментирахме, основната информация я имате в общо деветте таблици в Помагалото, а по долу съм сложил няколко полезни връзки към материали, свързани с различни аспекти на потребителското поведение. Все пак имайте предвид, че това не е описание на най- важното по темата, а по- скоро няколко гледни точки и примери, които допълват знанията.

Един кратък пост и малко статистика, свързана Новите медии и потребителското поведение в блога на Нели Огнянова, който препоръчвам горещо на всеки, решил да се занимава с медии.

А ето и малко интересни факти за поведението на потребителите по време на криза, цитирани от БНР в разгара на лятото (все пак са си още актуални).

Това пък е една статия на Мила Минева, публикувана в блог на Капитал във връзка с проучванията и върху особеностите на българското национално потребление. Както вече знаете, за да я видите, ви трябва регистрация в сайта на Капитал, която отнема малко време, но пък за сметка на това е за дълго. А ето и още един полезен текст от същия микроблог на вестника (изобщо, ако ви се чете, обърнете внимание на микротрендовете - интересна и много полезна концепция).

Ето и още малко инфо за един особен поглед върху типизация на българските потребители. Кратко, ясно и сбито, но ще ви свърши огромна работа при изготвяне на презентацията за това упражнение.


Няма коментари:

Публикуване на коментар