Няма как да минем и без задължителния преглед на Капитал - този път един "общовойскови текст" (терминът е журналистически и обозначава всички текстове, писани без конкретен информационен повод, но правещи преглед на даден бранш или отрасъл) за мястото на блогърите и връзката им с маркетинговите отдели на големите корпорации.
неделя, 25 октомври 2009 г.
Седмична читанка 3
Ето едно интервю с Краси Балъков в приложението на Капитал Кариери, което може да послужи като отправна точка за казуса, по който ще продължим да работим и през тази седмица. Обърнете внимание на детайлите, свързани с всички съпътстващи дейности, свързани с проекта за нов отбор - прекалено силно напомнят за въвеждане на нов продукт на нов пазар. И всъщност си е точно такова - проектът "Черноморец Бургас" показва различно мислене, фокус върху фундаментални принципи и извеждане на конкурентно предимство (в дългосрочен план) пред останалите играчи на пазара.
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар